viernes, 30 de enero de 2009

4x4...Llorenç..........Llorenç...... x4...

Em dic Llorenç, i quan tinc temps per sortir a passejar amb l'Enzo, tombo el cantó i enfilo 150 metres d'asfalt amunt...després el sender, després pel dret pels cables de la llum, Ja és el meu circuit, i el de l'Enzo també, sempre arriba abans i m'espera...quan arribo a prop seu ja sap on ha d'anar.




Quan arribem a les Antenes de Timofonica, les vistes, per fi, canvien, Ja no hi ha bruticia, deixadesa, industria, ni cables de la llum! pena d'Autopista d'Andorra! perquè miro a l'Est i aleshores tot em quadra: El parc natural de...Sant Llorenç de munt...el cim de...Sant Llorenç de Munt...i no ho veig, però ho sé...allí és, Sant Llorenç de Savall.

Quan tinc una mica més de temps, sortim amb l'Enzo sense hora de tornar, i així ja hem fet el Gr 4, Vallhonesta, Sant Pere, Sant Jaume, El Camí Ral, el mal pas..Matadepera...

Aquest any he de fer Sant Llorenç de munt, i ja serà Llorenç x3. Però també m'agradaria moltissim arribar a Sant Llorenç de Savall: Llorenç x4!

Ho farem, oi, Enzo? Aquest any per l'aplec de la Salut!

1 comentario:

Montserrat dijo...

M'agrada aquest gos!

dunesdesorra