miércoles, 8 de octubre de 2008

Volteta al pantà de Susqueda i visita a Rupit

Be, uns dies tard, però ja és hora de publicar aquesta fantàstica ruta, de paisatges increíbles i molt bona companyia.
La ruta va ser més aviat en plan tranquila, doncs venien dos criatures d'un any aproximadament i una nena una mica més gran, i haviem d'estar força per ells.
Vam aprofitar per estrenar en ruta el Cherokee d'en Jaume, i no sé per quins set sous me'l va fer portar a mi gairebé tota la ruta. Be, jo encantat! El fet es que tant ell com jo haviem d'anar sols al cotxe i ningú mes que jo duia emisora, per tant vam decidir anar els dos amb el Jeep i deixar el meu aparcat per uns dies.
Al final doncs, dos Cherokee de diferents Generacions i un X-Trail, líder del grup (quina ofensa pels Jeep!)
Aqui just a l'inici de la pista sense asfaltar, a la presa de Sau.

Despres d'un petit ensurt, doncs el camí principal estava tallat, vam poder baixar per l'altra riba del riu i passar un pont per enllaçar la ruta original. La causa havia estat una esllevissada, després de les ultimes plujes. Al cap de poca estona, primera parada per fotografiar l'entorn i fer petar la xerrada. Va ser una constant al llarg del dia!(aixó no es cap crítica, sinó una apreciació del que ens agrada gaudir de l'entorn i la natura, i de la nostra propia companyia)

Una mica més endavant, una altra parada per fotografiar restes d'un poble en un magnific paratge.

Jo portant el Cherokee 4L de'n Jaume.

Aqui en Jordi passant un bassal. La majoria de cuantreros al passar un bassal reduim la marxa, a força d'averies hem aprés que és el millor, però els "novells" prefereixen disfrutar de l'aigua!

Poc despres ens desviavem uns 5 KM per fer parada a dinar a l'Hostal cal Coll, amb magnífiques vistes i genial dinar! Aqui la familia Vives - Mas al complet!

Despres de llarga estona xerrant de viatges, preparacions, quin cotxe es el millor per preparar, etc...vaja lo tipic de sempre, vam continuar, creuant ja a l'altra banda del pantà de Susqueda i despres de vorejar-lo una estona...

Els dos Jeep posant en un gran bassal:

Com podeu veure no va faltar el bon humor!

A base d'anys he aprés a creuar bassals sense mullar-me...(?)

Foto de catàleg del Cherokee de'n Jaume:

On heu deixat els cotxes?

...m'heu atrapat fent-vos la foto!

després d'aquest bonic lloc tant fotogénic, el camí es va endinsar una mica al bosc, i vam arribar a un trencall una mica liós, doncs a l'Hostal ens havien dit que als eucaliptus haviem de tombar a ma dreta, però el camí, tot i ser mes clar que el de mà esquerra, no sortia al mapa. Despres d'uns minuts amb tot el tinglado montat de portatil, gps, mapa; i mentre el Carles havia anat a provar el Cherokee, al final varem decidir fer cas a les indicacions de l'home de l'Hostal. El cami de sobte va començar a enfilar i enfilar amunt, amb tot de pedres pel mig:

La llarga pujada va servir per arribar en pocs km a dalt dels cingles, amb aquestes magnífiques vistes:

Al cap de poca estona, ja érem a Rupit, eren vora les sis de la tarda i ja vam donar la ruta per acabada, quedava força estona fins a casa i la gent començava a estar cansada. En Jaume i jo ens vam quedar una estona a passejar pel poble i fer cuatre fotos, jo no recordava pas haver-hi estat i em va agradar molt!

i ja de tornada a casa per l'eix transversal, el Sol s'amaga, i s'acaba un dia fantàstic!