lunes, 8 de septiembre de 2008

Caminada: El Camí Ral de Sant Vicenç de Castellet a Matadepera

Avui ha estat festa a Sabadell, on jo treballo. Feia molt de temps que em rondava al cap l'idea de fer el Cami Ral desde Sant Vicenç de Castellet, on visc, fins la Barata, per, des d'allí, pujar a la Mola i baixar Cap a Matadepera. Com que era una excursió d'un sol sentit, que fer-ho d'anada i tornada es una burrada, he hagut d'esperar molts dies per poder-la fer. Finalment la Marta, ma Germana, que ha treballat, m'ha recollit a Matadepera, on he arribat desprès de 7 hores de viatge i uns 22 quilòmetres de caminada, els sis últims per dins la riera de les Arenes i per Matadepera.
M'ha acompanyat l'Enzo, en un dia calorós, de Sol, però amb un aire fresc i algún nuvolet. A part hem tingut força zones de camí en part obaga del bosc, molt frescos.
Comentar també que diposava de 2 o 3 planols i força informació, gràcies a la qual sens dubte he pogut completar el tram de camí ral des de Sant Jaume de Valhonesta fins La Barata, doncs malauradament i excepte alguna excepció, el camí esta molt mal indicat i hi ha força cruilles en forma d'Y que duen a confusió. De fet he tingut un error, que m'ha menat al Coll de les Tres Creus enlloc del coll del Mal Pas. Però be, hem aprofitat per fer un mos allí, i hem reculat uns 10 minuts fins trobar el camí correcte.
Vejam si els reis em porten un GPS ben parit!

FOTOGRAFIES

El tram realitzat ha estat el Seguent:

Sant Vicenç de Castellet (11h) Sant Pere de Vallhonesta (11:30) Sant Jaume de Vallhonesta (12:10h) Hostalets de Daví (13:30) Coll del Correu (14:00) El paller de Tot l'Any (14:30) Coll de la Creu (15:00h, dinar) Coll del mal Pas (15:45) La Barata (16:30) Rotonda de Matadepera (18:00)

Links molt interessants:
Excursió del CEIP Vilomara
El Breny

No hay comentarios: