viernes, 2 de mayo de 2008

Puigllançada desde Gavarròs

Doncs finalment, desprès d'un aplaçament i un timid intent, ahir vam fer (L'Enzo i jo) el Puigllançada (2409m) des de uns revolts abans del poble de Gavarròs. Van ser 3 hores i quarts d'ascensió continuada sense apenes cap descans, 1170 metres de desnivell i uns 6 km en total, no ho se ben be! mitja horeta dalt, per menjar una mica i fer uns videos i fotos, i cap avall, que estava força núvol i feia un aire glaçat, tant que els dits no em responien!

La pujada, fins al Refugi del coll de Pal es força dura pero soportable, les pendents son força dignes, pero com que va fent "esses" es puja prou be, a un bon ritme. les dues rectes, abans i despres del refugi, son molt mes suaus, i a mes el paisatge a partir d'aqui es encara molt mes bonic, cosa que compensa l'esforç sobradament! un cop som al coll de pal, desapareix el cami, i és questió d'enfilar amunt, si vols pel dret, i si vols vas fent mes "esses". Jo vaig fer un mix, és a dir, lleugeres "Esses", pero bastant pel dret. un cop dalt vaig veure que l'altra banda (Nord) es molt mes suau que pujar per l'Oest com vaig fer jo, aixi que vaig baixar per alli, per al cap d'una estona trencar de nou a l'0est i baixar per un corriol que hi havia.
La tornada fins Sant Genis va ser força dura, la pendent emprenyava per baixar, sort dels pals, que em van ser de gran ajuda! tambe el cansament es començava a notar, i les ganes d'arribar al cotxe em feien decidir tallar pel dret molts trams sense o amb poca vegetació. L'ultim tram a més feia calor i el sol picava de Valent.

total, més de 6 hores, 3 i quart pujant, unes 2 i quart baixant i la resta al cim i fent una becaina al costat del refugi.

FOTOGRAFIES

No hay comentarios: