martes, 1 de abril de 2008

Ja és hora de Caminar!

Com vaig dir-me ja fa mesos, ja ha arrivat el moment, han canviat l'hora, i ara arrivo a casa de dia. Es una época ideal per sortir amb l'Enzo a Caminar, sentir-me bé amb el meu cos, amb mi mateix i disfrutar de la natura i l'entorn del Bages, que no és el meu estimat Pirineu o Cadí però és més a prop i te el seu propi encant i história.
Escriure aixó em servirà com d'obligació per sortir cada dia, un cop soc fora no paro de caminar, però costa força arrbar a casa i tornar a sortir, desprès d'un dia de feina. Sort de l'Enzo que mai em falla i sempre te tantes i tantes ganes de Correr i cansar-se!

Us deixo unes fotos de diumenge, que va ser el meu bautisme caminataire del 2008 ( a part de la caminada pel Pr-1 de Sanpedor) Ascensió improvisada al Puig Soler, i descens per Sant Pere de Vallhonesta. zona Runnera per cert jeje!

Lletrero rudimentari:



L'Enzo m'espera. Sempre m'espera! ets fidel com ningu! per cert, bonica zona per descens en mountain bike eh?



El cim, una hora i escaig tot passejant i disfrutant.



Placa conmemorativa.




i el meu poble! Sant Vicenç de Castellet! et vaig coneixent mica a mica.



Salut per tothom!

No hay comentarios: