viernes, 25 de abril de 2008

una mica de tot en un Diumenge molt profitós

Doncs aquesta es la resta de la Historia del cap de setmana Passat!

Quedem 4 Runnerus a Camprodon, desprès de la Ruta...El meu Copi Carles marxa de seguida, doncs te pressa, i ens despedim de'n Rafa i la Carme, i poc desprès de'n David i la Marta. Quedem els de sempre, i em proposen d'anar a Puigcerdà que hi tenen uns amics acampats visquent en una autocaravana. Som-hi! dit i fet, ja hem plantat els cotxes i a punt per fer nit, a Llívia.



Gresca fins les 3am i a mimir. L'endemà plou, de fet plourà i nevarà tot el dia fins les 7. Apuntem a Bellver i enfilem vall de la Llosa amunt, per ensenyar als meus amics on jo passejava amb bici i a peu de petit, jeje. En Sergi s'apunta, ve amb mi al cotxe. La seva xicota s'ha de quedar treballant a Llívia.

Disfrutem com mai de camins enfangats, bassals, etc, pocs km pero bonic recorregut:
Prullans, Ardovol, Coborriu de la Llosa, Cal Jan de la Llosa, Viliella,

Cap de Rec (pistes) on ens cau una forta nevada i fem uns donuts!

Ja hem tornat a Llívia, no sense alguna aventura:

Segueix plovent, comprem 4 coses per dinar, cosa que fem a l'Autocaravana, i ja despedida i cap a casa....o no...som a Alp i en milesimes de Segon penso que tinc un deute amb les Fonts del Llobregat i amb tanta pluja han d'estar maques, que tinc per veure on s'agafa el cami que puja al coll de Pal desde Masella i que podria fer un tram amb el toy de la caminada que vull fer aquest diumenge. 3 en uno, ho tinc a un tiro d'aqui i tornaré per asfalt? WARNINGS, susto a Angelillo, tranquils no passa res! jo em quedo aqui, no patiu, questió de 3 horetes per fer 3 cosetes.

De Seguida soc a pistes de Masella, esbrino on es l'inici del cami...dins les pistes! Senyal de prohibit el pas però m'hi fico 200 m. Ok, 1 de 3. Cap a Castellar de n'hug pel Coll de la Creueta, ultima nevada del Dia, i llastima de Boira, no puc gaudir de les vistes. Arribada a Castellar i de seguida aparco i cap a les fonts. un espectacle increible, moltissima aigua, tot sol, lleugera pluja...son les 19 passades del vespre i encara tinc força llum!

Ara toca pujar totes les escales, cap problema, berenar al toy i cap a la Pobla de Lillet. al moli de Riutort agafem la pista cap amunt, fins Sant Genís de Gavarros, continua pujada dels 780m fins els 1400, pista tallada. comencen molts itineraris a peu. Ok, de conya per l'excursió de Diumenge! torno cap avall i hi ha una altra pista...res de prohibicio...gran corbes en pendent...20:30...Som-hi! 2º reductora i amunt que fa pujada! 1300, 1400, 1500, 1600...2 Cervols!!!

1700...el terra comença a ser argilós, tinc mals records (Cercs, relliscada al barranc) però ja no plou, la pista es un fangar, vaig fent "Barroplaning" però els neumatics no s'embossen del tot de fang, bona senyal! 4 fotos mes i ja soc a l'asfalt. Curiosa senyal, us asseguro que no he vist cap cadena ni res similar!

Fi del dia, 16 km de corves fins Bagà en les que gaudeixo d'aixo:



i cap a casa. A les 22:00 arrivo per sopar i recullir, i a mimir!

Ja tinc per on baixar del coll de Pal quan faci la ruta Puigcerdà - Sant Llorenç de Morunys!
Gracies amics una vegada mes per la vostra companyia i per aguantarme!
Fins la propera!


TOTES LES FOTOGRAFIES

No hay comentarios: